Przejdź do treści

E-mail:kultura@dzwolaok.pl

Wycieczka do Zakopanego

Cień

Tegoroczne wakacje dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej rozpoczęły się bardzo dobrze. W pierwszy wakacyjny weekend udaliśmy się wraz z opiekunami na wycieczkę do Zakopanego. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od spaceru Doliną Kościeliska do Schroniska na Hali Ornak, po drodze wstąpiliśmy do Jaskini Mroźnej. Pomimo zmęczenia podróżą i wędrówką nie zabrakło nam sił do koncertu na Krupówkach. Nasza muzyka spotkała się z wielkim zainteresowaniem przechodniów. Zostaliśmy bardzo serdecznie przyjęci zarówno przez górali, jak i turystów.

Drugiego dnia, z samego ranka udaliśmy się do Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, w którym byliśmy umówieni na oprawę muzyczną mszy św. Po koncercie dla wiernych zgromadzonych na niedzielnej modlitwie, wjechaliśmy kolejką linowo – terenową na Gubałówkę. Piękne widoki na Zakopane i Tatry podziwialiśmy wędrując grzbietem Gubałówki na Butorowy Wierch. W strugach deszczu zjechaliśmy kolejką krzesełkową na dół.

W drodze powrotnej do domu, wstąpiliśmy do Centrum Jana Pawła II w Krakowie i do Świątyni Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach.

Wycieczka była możliwa dzięki funduszom, które otrzymaliśmy podczas koncertowania oraz dzięki wsparciu Ochotniczej Straży Pożarnej w Kocudzy Drugiej. Mamy nadzieję, że uda nam się zorganizować jeszcze niejeden wspólny wyjazd. Wierzymy, że dzięki naszej pracy i wsparciu życzliwych ludzi wszystko jest możliwe. Zachęcamy chętne osoby do przyłączenia się do orkiestry. Posiadamy wolne instrumenty, a bezpłatne zajęcia odbywają się w czwartki od godz. 17.